Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Angelica - 12 juli 2014 21:04

Tjena alla fina!


Idag har jag inte gjort något speciellt jag har bara vart hemma och chillat (vilat) för jag har vart ganska trött idag.

Men senare på kvällen vid 6 tiden så drog jag och min bror tillsammans med min kompis till Stendalsbadet och badade. De var hur mysigt och skönt som helst, det var inte ett dugg kallt i sjön. Just nu sitter jag bara vid datan och skriver ett inlägg till er och kollar på youtube!



Angelica har varit hos sin låtsas pappa Stefan med sin mamma och lillesyrra Amanda idag. Vad jag vet hade dom jätte kul. Men det var inte bara dom där det var också Angelicas mammas kompis tillsammans med sin 1-åriga son.

Mer vet jag inte vad hon gjort idag.


Det var bara ett kort och snabbt inlägg. Vi hörs puss //Sanna <33

Av Angelica - 12 juli 2014 00:50

Hej nu tänkte jag berätta 5 dåliga saker om skolan.


1. Man får så himla mycket läxor!

2. Lektionerna börjar så tidigt och slutar så sent (dom är långa)

3. Idrottslektionerna är roligast men dom är kortast (dåligt)

4. Man har inte långa raster

5. Matte är den jobbigaste lektionen (tycker jag) och det är den lektionen min klass har mest



Det kanske inte var så jätte bra saker men jag hoppas ni gillade inlägget så hörs vi i nästa kram //Sanna <33

Av Angelica - 12 juli 2014 00:41

Hej alla fina. Förlåt för dålig uppdatering men vi ska försöka göra flera inlägg.

Imorgon ska jag åka ut med familjen med båten och ha piknick och bada ska bli super mysigt :)

Detta blev ett kort inlägg men somsagt det kommer komma inlägg cirka varje dag om vi har tid! Så sluta inte läs bloggen gonatt mina fina <33

Presentation

Hej. Vi är 2 fina tjejer på 12 vårar! Vi kommer att skriva om allt möjligt här. Vi hoppas ni triv och gillar vår blogg kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards